Tuff jogging, senare kalas

Fredag, gött! Morgonen började med att man skulle byta däck kl 8 imorse i Helsingborg. Sen åkte jag hem bytade om och käkade ett äpple sen begav jag och Hanna oss ut på en promenad/joggingtur, och fy det var tufft fast det inte var en så lång runda men har så kass kondition så kommer ta ett tag innan jag ska springa 2 km utan att stanna, men jag ska klara det, ska kunna springa 4 km utan att stanna med. Men skönt var det iallafall, känner sig duktig, känns som att jag kommer ha lite träningsvärk i benen imorgon, körde lite utfall här hemma med samt lite vikter. Måste forma kroppen :P haha

Ska på kalas hos Marcel sen ikväll, han fyller 22 år, Grattis! Så blir det säkert god mat :) Får ta lite av min veckobonus såfall om det överskrider min dagliga propoints. Har bara 11 propoints kvar och då är det middag och mellnmål på kvällen kvar, usch taight! :P

Men det går framåt iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0