Dermalogica produkter

Har kollat igenom lite produkter man kan använda till ansiktet för problemhy och har bara läst positivt om  dermalogica produkter. Alla säger att de hjälpt dom så tänkte jag kanske ska testa dom.
Först måste jag dock gå till en hudteraput som komer rengöra och göra vid ansiktet sen gör en så kallad face mapping där hon går igenom mitt ansikte i olika zoner för att kunna säga vilka produkter jag ska använda som kommer göra bäst för min hy. Visst detta är inte billigt behandlingen går på ca 500 kr sen produkterna kostar en del, men billigae att beställa över internet så kommer ör det då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser inte vad där står.. texten går ihop

2010-02-17 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0